2011. szeptember 19., hétfő

Nem megy még....(5.fejezet)

/Jelen:Ellie/
Igazából mikor,felébredtem hiányt éreztem ,még pedig Dim hiányát . Körbe néztem és mintha egy börtönbe lennék jobban  körül néztem ,de nem értettem mi ez az egész. Megijedtem,bár tudtam hogy mi történt velem.
-Zíva...-kaptam a számhoz ,mikor kimondtam ezt a kisértetíesen csengő nevet,tudtam hogy átvette felettem a hatalmat. Sőt minden felett ,ami fontos nekem . Csak tudnám mit tehettem .
Egyszer csak Dim belépett az ajtón,mire elmosolyodtam,ő pedig mintha ledermedt volna és meglepődött volna.
-Ellie.-ejtette ki a nevem ,mire csak bólintottam egyet,de még mindig nem volt biztos benne csak óvatosan közelített ami nekem szinte idegtépő várakozás volt hogy végre hozzá érhessek . Mikor már volt annyira közel hogy hozzá érhettem ,az arca felé nyújtottam a kezem,és végigsimítottam rajta ő pedig lehunyta a szemét és megfogta a kezem,és ahogy ez rá vall rögtön mindent el akart sietni megcsókolt és már vette le a ruháimat.
Majd ellöktem magamtól,közben hevesen kapkodtam a levegőt legalább én tartottam magam ha már ő nem.
-Dim még nem,még nem lehet hisz te is tudod.-mondtam a kezét megfogva mire idegesen felállt.
-Felejts már el!! Nem hiszem el hogy nem tudod elfelejteni.-mondta idegesen felém fordulva,majd felálltam és oda mentem hozzá,és hozzá bújtam jó erősen.
-Tudod jól hogy nekem ez nem ilyen könnyű,te akkor tudod jól hogy mit tettél és mit használtál ki.-mondtam ,de már a könnyeimet folytotam vissza. És nyeltem egy nagyot.
-Értem,de csak 2x tettem meg hidd el belebolondultam én is abba az egészbe.-mondtam majd államnál fogva megemelte az arcom és a szemeimbe nézett.-Hiányoztál és kellett valaki...valaki aki kicsit enyhíti a fájdalmamat.-mondta tovább,majd lecsordult az a bizonyos könny az arcomon.
-Kérlek ne folytasd nem akarom tudni,nem .-mondtam majd elfordultam éreztem ahogy átkarolja a derekam és hozzám bújik .-Nem megy még.-mondtam sírástól elrekedt hangon,majd lehunytam a szemem.
-Imádom mikor így hozzám bújsz......bébi.-mondtam majd gonoszan elmosolyodtam,és  Dim idegesen vágott el magától.
-Zíva!!.-mondta ki undorodva a nevemet,én meg csak nevettem rajta .
-Igen,de most 1 perccel többet lehetettek együtt.-mondtam gúnyosan és huncutan,majd közelítettem felé .
-De végül is ugyanúgy nézek ki mint ő meg ugyanaz a test csak más személyiség .-mondtam majd megsimítottam az állát.
-Azt soha!!-mondta kiabálva.-Egyszer már megcsaltam miattad ,még egyszer nem teszem meg.-mondta idegesen,mire megint belekötöttem.
-Nem mert kétszer.-mondtam majd gonoszan elnevettem magamat,imádtam mikor ilyen ideges.
-Remélem a pokol tűzében égsz el Zíva .-mondta majd azzal a mozdulattal kis is rohant .
-De veled együtt édesem.-kiábáltam még utána hisz tutam hogy hallja ,majd leültem,már csak azon kellett aggódnom hogy Ellie nagyon úgy néz ki hogy amikor akar csak úgy visszatérhet ,ez így nem jó valamit tennem kel. Csak egy valamit nem értek ,ha ilyen könnyen vissza tud jönni akkor miért nem jött már vissza ? Vagy talán ezzel akarja kínozni Dimet? Gondolkodtam el ezen,mert nagyon is zavart hogy nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése