2011. szeptember 18., vasárnap

Hazug (4.fejezet)

/1859.01.01/
-Miért nem leszek soha elég neked?-kérdeztem zokogva Dim-től miközben ,végig szaladtunk a lakásunk minden egyes részén,közben többször is átkarolta a derekam vagy magához ölelt ,de most valahogy nem akartam ezt.
-De elég vagy,te vagy az életem érts már meg hogy nem történt semmi.-mondta szinte könyörögve ,Dim és már sajna megint kezdtem elhagyni magam,ahogy a szemembe nézett,de nem nem szabad most erősnek kell lennem.
-Elé egyértelmű volt az a helyzet ahogy azzal a nővel láttalak.-mondtam,közben folytak a könnyeim.
-Nem ,nem,nem!! Félre érted édesem az nem az volt aminek látszik.-mondta,vagyis magyarázta ,de továbbra se hittem neki hisz egy szőke nővel feküdt egy ágyba és...és.....nem ,nem lehet hogy most rögtön már megcsal ennyire rossz lennék,az én hibám valami biztos én rontottam el.
-Mit rontottam el?-kérdeztem miközben közelebb mentem hozzá és megfogtam a kezét ,közben mélyen a szemeibe néztem amibe újfent elvesztem. Nem bírtam soha azokba a szemekbe nézni úgy hogy ne lett volna "mellékhatása.
-Semmit sem,még mindig nem érted Ellie kérlek...-mondta majd megsimította az arcomat,ez az én gondom Ő a gyengepontom,sajnos ez fordítva nem igaz bárcsak igaz lenne . De nem ,és már megint kezdem.
-Miért teszed ezt velem?-kérdeztem kétségbe esetten .-Miért van az hogy haragudnom kéne ,rád és mégsem bírok mert egyszerűen az érzelmeim erősebbek mint én.-mondtam sírva majd kezei közé fogta az arcom.
-Szeretlek Ellie,mindennél jobban ,én soha nem  csaltalak meg és nem is foglak.-mondta ,de nem hittem neki majd egy idő után igen talán jobb abban a hittben élni hogy nem csalt meg.
-Ez a legédesebb hazugság amit valaha mondtál nekem.-mondtam suttogva .-Elhiszem neked,mer naivabb vagyok mint bárki más,és szükségem van rád a szerelmedre ,talán te már nem ezt érzed ,de kérlek értem színleld magad és hidd el én nem fogok.......-folytattam volna tovább ,de a szám elé tette az egyik ujját.
-Soha nem színleltem semmit,és nem is kell  mert mint mondtam szeretlek.-mondta ki újra ,de már hittem neki bár magamba tudtam hogy hazudik,de azt nem értettem hogy ezt hogy tudja a szemebe mondani .
-Én is...-mondtam majd átölelt és megpuszilta a fejem búbját ,és a fülemhez hajolt.
-Tudom...-suttogta a fülembe ,amitől kirázott a hideg ,igen ő is jól tudja és azt is hogy naiv vagyok és velem bármit megtehet.  És ami a legrosszabb hogy ez ellen semmit sem akarok tenni mert ez így jó.
-Mit tehetek veled?-kérdezte újra ,mámorítóan suttogva ami rögtön megbabonázott .
-Bármit..-mondtam válaszként,és csak lehunytam egy pillanatra a szemem,de már gondolkozni se bírtam.
-Jó kislány!-mondta majd hirtelen felkapott és a fürdőszoba felé vette az irányt,ott szépen letett,és először csak végig nézett rajtam közben az állát dörzsölgette majd újra a fülemhez hajolt.
-Kívánlak.-súgta ,de én erre ne válaszoltam semmit csak ott álltam ,és figyeltem őt ,mint aki sokkot kapott.
-Hmmm így is jó lesz.-mondta elgondolkozva,közben a fehér kis ruhámat kezdte el rólam lehámozni ahogyan csusztatta le rólam a ruhát és és ahogy szabaddá vált testemnek egyik része elhintett rajta egy csókot amibe szinte beleremegtem ,ahogy borostás álla hozzáért a bőrömhöz libabőrös lettem,mikor ez sikerült neki rólam levennie ,újból végig nézett rajtam,majd a csipkés fehér francia bugyimon állt meg a szeme. Csak nézte utána fel rám,aztán egy egyszerű mozdulattal letépte azt mire kicsit megrándult a testem  és lehunytam a szeme aztán vettem egy nagy levegőt. Kikerülve engem megengedte a forró vizet aztán egy kis hideget is,felém fordult újra ,egyik ujjával végig húzott a csupasz hátamon.
Aztán levette a pólóját és a gatyáját is és jó szorosan maghoz húzott,így egyszerre éreztem ahogyan álló férfiassága a hátsófelemnek  simul és ahogy izmai a  hasán végig zongoráznak a hátamon ahogy lélegzik.

A másik kezét pedig végig húzta a vonalaimon ,majd a mellemen ,de ott meg is állapodott. Arcát pedig a nyakamba temette és mély levegőket vett,férfiassága ennek hatására éreztem hogy már egyre keményebb szinte már szét durranni kívánkozik . Majd végig nyalt forró nyelvével a nyakamon.
-Most mond hogy nem szeretlek...-mondta mély rekedtes hangon.-Szeretkezni akarok veled,akarlak mint még soha senkit ,akarlak érezni mindent akarok ami veled kapcsolatos,érezni akarom a forróságot amit tested áraszt,és amit már most érzek.-suttogta én meg csak sóhajtottam egyet én is akartam,de nem így.
Aztán hirtelen megemelt és belerakott  a gőzölgő kádba majd ,beült ő is és az ölébe húzott. Úgyanugy a nyakamba volt az arca és csak szívta az illatomat,ez nekem olyan volt mintha az életemet szívta volna ki.
Bevizezte egyik kezét és azzal hátra simította a hajamat aminek hatására lehúnytam a szememet.
Tudtam hogy megcsalt ,de ebben a pillanatban  ez érdekelt a legkevésbbé. Én szeretem őt és ez a lényeg tegyen akármit is.

/'1859.01.01 Dimitri szemszöge/
 Megint veszekedtünk a semmin. Azt hiszi hogy megcsaltam ,és hiába mondok neki akármit is nem hiszi el és ez fájt a legjobban,aztán egyszer csak azt vettem észre mintha  feladta volna,vagy inkább magát és már ő könyörgött azért hogy "hazudjak" neki pedig tényleg nem csaltam meg. Ever-t csak átváltoztattam ,és ettől akartam megkímélni hogy tudjon róla hogy mi vagyok ,de úgy látszik ezt nem kerülhetem ki. Úgy látszik a mi kapcsolatunk házasságunk hazugságra alapszik,mert tényleg arra. Ő annyira gyönyörű volt ,és kellett nekem most is kell mindig kelleni fog ,de a szülei ha tudták volna hogy mi vagyok akik ráadásul vadászok is nem engedték volna. Ezért hazudtam neki akoribban ,azt mondtam hogy egy cég tulajdonosa vagyok,pedig csak simán egy örökös vagyok még a  múltból.
Bár mondanom se kellett semmit ,mert első látásra egymásba szeretünk főleg én... Pár hónapig még követtem is,de úgy hogy ez ő ne vegye észre aztán,egyszer csak a kávézóba ...és onnantól nem volt megállás . Én már a 4 hónap után elvettem volna,de azt mondta neki ez gyors így nem tettem,de azért siettem a dolgot mert féltem hogy a szülei idő előtt rájönnek a turpisságra . Az esküvönk napján jöttek rá,de ott már nem tehettek semmit hála az égnek.  De most teljesen tanácstalan vagyok,hogy mit tegyek,most hagyjam abba a hittbe hogy megcsaltam vagy rémisszem meg és akkor lehet hogy elhagy.
Az első lehetőséget választottam,próbáltam vele minnél ridegebb lenni ,de nem ment . Aztán mikor már a kádba az ölembe ült ,és amiket mondott teljesen elvesztem,nem bírtam tovább hallgatni.
Miután kiszálltunk a kádból,mindketten gyorsan az ágyba bújtunk,ő mintha sietette volna az alvás 15 perc sem kellett és elaludt. Aztán fölé hajoltam ,és elváltozott az arcom majd a nyakába haraptam fájdalmas sikolyba ébredt fel ,aztán a csuklómra haraptam és megitattam a véremből,azt hiszem ebben a pillanatban nem gondolkodtam csak akkor vettem észtre hogy mit művelek mikor már nyakának reccsenését hallottam.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése