2011. szeptember 20., kedd

kedves 1954,,2.rész (7.fejezet)

/Dimitri szemszög 1954..../
Ma egész nap Elli-ről készített képeimet bámultam,minden egyes képnél elmosolyodtam,még nem volt az enyém ,és a MÉG-en van a hangsúly,de hiányzott . Ilyet még soha nem éreztem egy lánynál sem,de mit nem mondjak jó érzés volt ,főleg hogy szórakozhattam vele és hát nem adja magát könnyen ez a lány,de pont ez a jó benne.
Na meg a többi,amitől egyre jobban azt érzem hogy nekem kell. Hetek óta követtem a lányt,akkor sem hagytam fel ezzel mikor észre vett. Sőt már azt is tudom hol lakik ,látni akartam őt . De most sehol sem találtam ,így újra haza mentem mikor beugrott ha máshol nem lehet akkor csak otthon,mivel reggelt 6 óra volt feltételeztem hogy még alszik,így most nem a fényképező gépemet vettem magamhoz hanem a ,kamerát vettem magamhoz és elindultam a háza felé. Az-az a emeletes házhoz ahol lakott. Azt is tudtam hányadik emeleten  lakott,de mikor az ajtó elé értem elgondolkodtam .  "Hogy jutok be?" gondolkoztam el miközben egyik kezemmel dörzsölgettem az államat. Majd egy film ugrott be ,egy maffiózós ahol hullám csattal törték fel a zárat.bár nála nem volt hullám csatt minek is lenne hisz férfi vagyok és bár vámpír vagyok mégsem törhettem be úgy ...megijedne és ha netalántán még alszik akkor még ez jól is jöhet nem akartam elrontani a pillanatot ami még bekövetkezhet. Turkáltam a zsebembe egy éles tárgy után ,hátha nem kell olyan módszerekhez folyamodnom ,majd a kezembe akadt valamilyen fém amivel sikerült is feltörnöm a zárat.
Óvatosan bementem,és bezártam az ajtót, kulcsra zártam,és eltettem az zsebre minden szobába benéztem ,hisz akármelyikbe lehetett ,de a szemben lévő nappal bevilágított szobába volt mikor megláttam.....Először csak néztem,majd közelebb mentem nagy levegőket vettem nem mintha szükségem lett volna rá.
Körbe volt csavarva a lepedővel,feltételeztem hogy meztelen volt  ahogy vette a levegőket kicsit mintha szuszogott is volna . Levettem a cipőmet cipőmet és úgy hajoltam fölé ,hogy tudjam kamerázni  egyik kezemmel támasztottam magam a másikkal fogtam a kamerát. Édes volt ahogy aludt,nem féltem hogy fel kell sőt azt vártam a legjobban . És aztán be is következett ,először szerintem fel sem  fogta ki van vele szembe,azalatt az idő alatt egy olyan helyre raktam ahol biztonságban van. Csak nézett és nézett,majd nekem vágott egy párnát.
-Te perverz disznó!!-kibálta majd tovább ütött egy másik párnával ,mire letepertem ő meg csak mocorgott ,de nem hagytam szökni . Megnyaltam ajkait amik méz édesek voltak. És csak huncut mosolygásba kezdtem.
-Eressz el...-mondta kicsit elhalkulva,mire az egyik kezemmel elengedtem ,de a másikkal fogtam.
-Nem akarod te azt annyira hogy elengedjelek.-mondtam pimaszan a szemeibe nézve,a férfisságom ,már teljes mértékben kész volt arra hogy belehatoljak ,csak éppen a kiszemelt hölgy nem volt rá készen.
-Hagyjál....-mondta ,de hát ez se volt túl meggyőző ,abban a pillanatban meg is csókoltam szenvedélyesen ez a csók olyan volt számomra mint a drog, kellet még belőle egyre több  arról az egyről megfeledkeztem hogy ő ember és neki szüksége van még levegőre ,arra az egy pillanatra elváltak ajkaink,de a másik percben már ő kérte csókjaimat így tudtam hogy elengedhettem ,
De lelökött magáról és  hirtelen elfutott ,én utána iramodtam telefonálni indult ,de  annyira hülye én sem voltam kihúztam a telefonját. Így hiába nyomkodta,és mire bedugta már az ajtóba értem.
-Szia...-mondtam huncutan elmosolyodva majd elindultam felé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése