2011. november 16., szerda

.....(9.fejezet)

/Dimitri szemszöge 1857/
Miután haza értem,egy fura érzés fogott el ,mintha haragudnék Ellie-re pedig nincs miért pedig én mérhetetlenül mérges voltam rá ,okát nem tudva léptem be közös otthonunkba. Ellie rögtön a nyakamba ugrott szokásosan, vigyorgott rám és csókolgatott ,de eltoltam magamtól és csak ridegen mentem tovább a konyha felé. Még azt se hallottam meg hogy hozzám beszél ,vagy nem akartam hallani valamilyen oknál fogva. Csak sóhajtva lehunytam a szemem ,és sóhajtottam egy nagyot azzal a sóhajjal valahova máshova kerülte az-az nem máshova hanem a hálószobánkba én csak feküdtem,Ellie  pedig  lesett ki az ablakon mintha nézett volna valamit ott épp hogy fel akartam állni mikor minden lelassult ,és szépen lassan végignéztem ahogy betörik az üveg és Ellie gyönyörű selymes bőrébe áll,és arca minden helyén megvágta az üveg,kiáltottam utána ,de nem szólalt meg.
Ekkor megint hirtelen felnyitottam  a szememet,és a konyhába voltam, megkönnyebbülve sóhajtottam mikor hátra fordultam és Ellie aggódó arcát láttam,az az fájdalmas arcát  , rögtön oda is mentem hozzá felkapva őt és megcsókoltam vadul majd a falnak nyomtam. Formás combjain élvezettel simítottam végig,közbe egy férfiasat nyögtem . A a másik pillanatban Ellie mellettem feküdt és amikor  fel akar kelni,megfogva a kezét a fürdőszobába vezettem őt.
-Így nem történhet veled semmi.-suttogtam a fülébe,ő csak zavartan nézett,de nem úgy mint aki nem tudja miről van szó hanem olyan zavartsággal ....mintha megijedt volna . Arcát látva ,én is zavart lettem...

/Ellie szemszöge 1859.01.01. átváltozásom napja/
Mosolyogva ébredtem fel,tudtam mi történt az este,ne is voltam megijedve hisz mind végig tudtam mi Ő . És nem féltem tőle,szeretni akartam mindennél jobban,mikor felébredt aggódva megsimított,gyorsan aga fel fordított aztán zavartan nézett rám mikor rá mosolyogtam.
-Jól vagy?-kérdezte ,nagyot nyelve közben,láttam benne hogy mennyire aggódik,hisz ne tudja hogy én tudom hogy ő micsoda is ...de Ő nekem nem egy vámpír. Nekem Ő a minden.
-Amit este csináltam megmagyarázom ...-mondta volna tovább,de az egyik ujjamat a szája elé tettem.
-Ssssss!-halgatattam el,és csak mosolyogtam.-És most ilyenkor mi a teendő?-kérdeztem érdeklődve.
-Te tudtad?!-kérdezte meglepődve és egybe ,mintha rémült lett volna ezen csak elkuncogtam magam.
-Igen,de azt is tudom hogy megcsaltál.-mondtam majd felálltam mellőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése